Kort presentation

Välkommen till min blogg! :)
Jag är en tjej som bor i en förort till Stockholm. Ålder spelar ingen roll. Jag har varit intresserad av trädgård och det som hör till i några år nu. Det började med grönsaker i balkonglådor och nu har det övergått till pallkrage (som jag kallar "Grönsakslandet/lådan). Nästa stora dröm är såklart att skaffa växthus och ett riktigt trädgårdsland. Mig själv kan man inte säga så mycket om, jag är en glad tjej med ett intresse för både matlagning, fotgrafering och design som gillar att fota, umgås med vänner och pyssla med mina växter. Undrar ni något får ni gärna maila mig på: [email protected]

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

E-postadress: (endast jag ser!)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0